26 April 2010

i sumhow felt regretted for getting close to sumone..
who eventually made me look 'disgusted' to everyone else..
..
n how i tot that...
..whoever closes the humiliation of a Muslim, Allah will cover its humilation in the world and the hereafter..

and hak seorang sahabat adalah:
saling menutup aib rakannya yang lain. kekurangan sahabat kita, jangan diheboh2kan ke orang lain..

bukan aku nk ckp, ape yg aku buat tu aib.. tapi cara dia menceritakan tu,
aku dapat rasakan, mesti orang yg mendengar perbualan kami itu seperti aku telah lakukan perkara yang buruk..

sedangkan, sebenarnya, aku tidak terangkan pun secara detail apa yg ingin aku smpikan.. sbb dia terlebih dahulu mencelah, sblm smpt aku terangkan...

well then.. lantak la..

aku bkn lari dari tgjwb d'wh..
i tried my best to get to know prog2 yg ada...
i tried to attend, but to this moment..ive not able to..
my u' has not yet been called.. i have one.. but
they unable to contact me yet.. that is what the pic here told me..

aku bkn mcm budak sombong kt tmpt keje..
in fact, aku rasa, aku sngt senang nk bek ngn makcik2 kt tmpt keje..
yg susah, the 'guys' at my work place..
bkn susah sbb ape, sbb mmg diorg tu mcm bdak skolah..
which i called as 'flirting'.. x kan aku nk lyn..
dgn the gurls, ok je.. alhmdllh..
ngn kakak2 floor len pun aku bek,iA..

dah la..
sdh lama merendahkan diri aku..
ive shud have not told/share wif u anythin bout my disease..
becoz, since then, u've always look down upon me..
the most easiest exmple is during d trip to adel...

ok, i shud stop..
its making me more and more stressful..

dh la td kt tmpt keje, brlaku vandalisme ats keter aku..
oh, keter ayah aku.. truk btul la org kt c ni..
huhu

No comments: